close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

4 הדברים הטובים ביותר שיכולים להיות בעסק שלכם

מערכת שורשב אלול, תשפב29/08/2022

כמה רעיונות לשירות לקוחות טוב יותר בעסק שלכם...

תגיות:
צילום: freepik
כל עסק רוצה להציע ללקוחות שלו את הטוב ביותר, להיות יעיל, להיות רווחי ועל הדרך גם ליהנות מחוויית הפרנסה העצמאית. אין ספק שניהול עסקים הוא לא דבר פשוט אך ישנם כמה כללי בסיס שאם פועלים על פיהם ניתן לשפר באופן משמעותי את השירות ואת נוחות העבודה. הכנו ארבעה טיפים שכל עסק חייב להטמיע.

ליצור קהל לקוחות ממליצים
לקוחות חדשים מגיעים בדרך כלל מלקוחות ממליצים, לכן מומלץ לשים את כל המשאבים הגעה למצב בו הלקוחות של העסק ממליצים עליו בכל מקום. כדאי לשלוח ללקוחות אפשרות לדרג את העסק בגוגל ולהוסיף בו המלצה, לעשות שימוש בהמלצות
צילום: freepik
בתוך אתר החברה ולהיכנס לפלטפורמות עסקים מומלצים בתחום העסק הספציפי. כדאי לזכור שעסק מצליח הוא עסק שיש לו לקוחות חוזרים אך גם לקוחות ממליצים שגורמים לעלייה מתמדת בקהל הלקוחות. כמו כן, ניתן להצטרף לקבוצות נטוורקינג באזור, להציג את העסק וליהנות מלקוחות ממליצים ברחבי הרשת.

להקפיד על שירות אדיב ומקצועי
כל עסק שמכבד את עצמו מכבד קודם כל את לקוחותיו. שירות אדיב ומקצועי הוא המפתח ללקוחות מרוצים, כאלה שגם ישמחו להמליץ על העסק וגם יחזרו אליו בעצמם באופן קבוע. זוכרים איך הרגשתם בפעם הראשונה שהבנק התקשר אליכם כי קבעתם פגישה, ובמקום להגיע לסניף הציעו לך באמצעות יצירת טופס מקוון לחתום מרחוק ולקבל את הסיסמה ששכחת לאפליקציה? שירות שכזה חושב על הלקוח, מקל עליו ומסייע לשמור על תדמית העסק וגם מסייע לעסק להתייעל.

ליצור פלטפורמות שיאפשרו נוחות מרבית לעובדים וללקוחות
ישנם לא מעט פלטפורמות שיכולות להקל רבות על שירות הלקוחות. שירות יעיל שכזה מסייע קודם כל לעסק ולעובדים לנהל את עצמם באופן נוח יותר וללא לחץ, אך הוא גם מסייע ללקוחות ליהנות מנוחות מרבית. דרכים שונות ליצירת הפלטפורמות האלה הן באמצעות אתר אינטרנט בו ניתן לבצע הזמנות עם שירות משלוחים יעיל, שאפשרות לדבר עם נציג באמצעות צ'אט בווטצאפ, יצירת טופס מקוון לחתימה על מסמכים דיגיטליים, שירות טלפוני זמין, שירות לקוחות במייל ומערכת לניתוב שיחות עם תזכורות לניתוב לידים על פי סוג הפניה.

לטפח את העובדים
אין ספק שבצעדים כמו יצירת טופס מקוון ושיחות צ'ט העסק מקל על הלקוח וגם על העובדים עצמם, אך לא די בהקלה על העובדים. עסק שמכבד את עובדיו הוא עסק אליו מגיעים עובדים מרוצים בכל בוקר, וזה לא צריך להתבטא רק בתלוש השכר. רצוי לתת לעובדים הערכה בדרכים שונות, קודם כל בחגים במתן המתנות, ובימי כיף וגיבוש, אך גם במילים מעודדות שמביעות את ההערכה הרבה על העבודה הטובה.

עובדים שמשקיעים בעבודה וחושבים מחוץ לקופסה הם עובדים שכדאי לטפח לאורך שנים. ככל שעובד נשאר במקום עבודתו יותר שנים, כך הוא בקיא בכל רזי המקצוע והשירות שלו הופך להיות מצוין. כולם נהנים מעובדים שמחים, לכן מומלץ תמיד לאחר עבודה מאומצת או אפילו אחת לשבוע או חודש לשלוח מייל או הודעה בקבוצה המשותפת של העובדים ובה לומר מילים טובות ותודה רבה על העבודה הקשה, ושההשקעה של העובדים מורגשת ומוערכת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה